• LUMA Asociación

Juniors Sant Francesc de Lliria se LUMA.

Actualizado: 28 de nov de 2019

El equipo de educadores del centro Juniors, junto con los padres han decidido pasar a la acción, y han planeado diferentes iniciativas para colaborar con LUMA. La primera de ellas consiste en la rifa de una cesta navideña, cuyos donativos se destinarán a nuestra asociación. Así lo cuentan en sus redes sociales:

"Bon dia, des del grup Juniors Sant Francesc estem venent paperetes de rifa a benefici del projecte d'ajuda a xiquets (tant a nivell escolar com psicològic) i famílies, en la menuda colonia de nuevo San Juan (Hondures) que va a dur a terme l'associació LUMA. Lo recaudat és per a pagar el sou del professional que ho va a dur a terme allí i per al que necessite. Podeu adquirir-les demanant-les a qualsevol dels integrants del nostre grup; tant monitors com xiquets. Rifem una cistella de Nadal. Gràcies per la col·laboració! "

¡Gracias @JuniorsSantFrancesc por vuestra ilusión y compromiso!